۰۶/۰۱/۱۴۰۳
  ۰۶/۰۱/۱۴۰۳

آموزش رایگان اینشات ویژه معلمان جهت تولید محتوا

2821 بازدید
قسمت اول آموزش اینشات ویژه معلمان 
4.1/5 - (30 امتیاز)

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی ساده ترین راه تولید محتوای آموزشی برنامه هایی است که در تلفن همراه قابل نصب و استفاده هست. برنامه اینشات یکی از همون برنامه هاست.برنامه ای بسیار ساده،کاربردی و کار راه بندازه.

فراموش نکنین هر محتوای آموزشی که برای یادگیری ارائه میشه باید کاربردی،مفید و متناسب با نیاز فراگیران باشه، و مطالب و تصاویر اون به روز،جذاب و دقیق باشه. در نهایت اینکه باید برای افراد قابل درک باشه.بدین منظور در تدریس مطالب و ارائه محتوای آموزشی نباید از سخنرانی های طولانی و حفظ مطالب استفاده کنیم، چرا که آموختن باید همراه با درک مطلب باشد.

حتما سرکار خانم هاجر طاهری رو میشناسین.در پست های قبل آموزش هایی رو از ایشون داشتیم و از سمت شما بازخورد های خیلی خوبی دریافت کردیم.خانم طاهری که در اینستاگرام با پیج پروانه های دبستانی در حال فعالیت و درخشش هستند همچنان پرچم دار و نمونه ی کامل انسانیت،ذوق،ارزش،علم، و تمام خوبی ها هستند.عملکرد ایشون در آموزش خلاق و یادگیری آسان زبانزد همه است.

خانم طاهری حهت کمک به بهبود کیفیت آموزش کشور و برانگیختن انگیزه در معلمان،تلاش های بی نظیری دارند و همه ی این آموزش ها را به صورت رایگان با پشتیبانی و پاسخگویی دائم برنامه ریزی و مدیریت می کنند.احسنت به خانم طاهری که با راه اندازی پیچ پروانه های دبستانی مامنی ساختند پر از آرامش،پر از عشق به یادگیری و ایثار در انتقال دانش به همه ی معلمان سرافراز ایران زمین.

به امید خدا و با تلاش بیشتر ما می تونیم مسیر رشد و موفقیت رو برای همه ی معلمان هموار کنیم به طوری که هیچ معلمی نباشه که در تولید محتوای خودش مشکلی داشته باشه. آموزش هامون رو دستخوش یک سری تغییرات کنیم و همواره در تدریس هامون تنوع طلب و هوشیار باشیم.

خب منتظرتون نمیزارم و 3 قسمت از آموزش اینشات ویژه معلمان که توسط سرکار خانم طاهری آموزش و ضبط شده رو تقدیم شما میکنم. اما در ابتدا جهت سهولت و اطمینان از داشتن آخرین ورژن برنامه اینشات،لینک دانلود این برنامه رو براتون میزارم.با لمس تصویر برنامه رو دانلود کنید.

دانلود آخرین نسخه برنامه اینشات جهت تولید محتوا

دانلود اینشات

قسمت اول آموزش اینشات ویژه معلمان 

 

قسمت دوم آموزش اینشات ویژه معلمان

قسمت سوم آموزش اینشات ویژه معلمان 

 

امیدوارم از آموزش ها نهایت استفاده رو ببرید و پیج پروانه های دبستانی خانم طاهری رو دنبال و از آموزش های به روز ایشون بهره مند بشد.

اگه از مطالب و کلیپ های آموزشی راضی بودی میتونی به سایر مطالب سایت هم سری بزنی شاید به دردت بخوره و توجه ات رو جلب بکنه.سایت ابتدایی ها برای تمام پایه های ابتدایی (اول تا ششم) مطلب داره.پس میتونی روش حساب کنی.تازه توسط یه معلم با سابقه 21 سال ،کارآمد و کاربلد 😉داره مدیریت میشه.ممنون از همراهی تون.

راستی اگه دوست داری 3 قسمت آموزش اینشات ویژه معلمان رو دانلود کنی، میتونی به راحتی با کلیک روی فلش هر قسمت،اون رو دریافت کنی.

      دانلود قسمت اول آموزش اینشات ویژه معلمان

      دانلود قسمت دوم آموزش اینشات ویژه معلمان

      دانلود قسمت سوم آموزش اینشات ویژه معلمان


خلاصه درس 1تا6 مطالعات اجتماعی پنجم دبستان بصورت pdf ویژه ارزشیابی آبان ماه

نحوه ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه سیدا 1400-1399


تکلیف شاد
                            سایر مطالب سایت

محتوای آموزشی وفعالیت یادگیری درس رِئیس علی فارسی پنجم

 


کلیپ حل صفحه 71 و 72 ریاضی پنجم همراه با توضیحات مفهومی


کلیپ آموزش و مرور بر درصد و تخفیف همراه با حل مساله ریاضی پنجم


کلیپ حل کاربرگ نسبت و تناسب ریاضی پنجم همراه با توضیحات مفهومی


کلیپ توضیحات و حل صفحه 56 تا 59 کتاب ریاضی پنجم


کلیپ واژه آموزی و حکایت وطن دوستی درس هشتم فارسی پنجم


کلیپ بخوان و بیندیش رئیس علی به همراه پاسخ فارسی پنجم

موفق و پیروز باشید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ebtedaiha.ir/?p=2326
اشتراک گذاری:
واتساپ
مرضیه ذاکری
لیسانس آموزش ابتدایی،دانشجوی ارشد برنامه ریزی درسی،آموزگار 23 سال سابقه کار،سرگروه آموزشی،مدرس،معلم شاخص و سرآمد استانی دارای جلوه های ویژه معلمی سال 1400،عضو انجمن مطالعات برنامه درسی هرمزگان،عضو کارگروه کیفیت بخشی به آموزش اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس،رابط کاربست فناوری در آموزش،رابط سواد دیجیتال، مشغول خدمت در پست مدیر دبستان پسرانه شهید حسین اکبری زاده ناحیه یک بندرعباس
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

17 نظر در مورد آموزش رایگان اینشات ویژه معلمان جهت تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام ممنون از شما
    ببخشید من تدریس میکنم مثل ویدیویی که شما نشون دادین اما دستمو در حال نوشتن می‌خوام حذف کنم چطور این کار انجام بدم؟
    ممنون از شما

    لایک

    1. سلام.
      تشکر از حضورتون.
      باید قلم نوری داشته باشید و با برنامه های مختلف متن رو تو فیلم تون وارد کنید.

      لایک

  2. سلام ببخشید تصاویری که میزارین واسه زمینه کار رو چطور و از کجا باید دانلود کرد که روشون بشه مطلب یا کارای دیگه انجام داد …تو گوشی خودتون مثل اینکه سیو شده دارین ، خواستم بدونم خود تصاویرو از کجا باید دانلود کنیم

    1

    1. سلام بزرگوار.
      تصاویر رو از سایت پینترست یا با نصب برنامه پینترست در گوشی نلفن همراهتون به راحتی میتونید دانلود و دریافت کنید.
      تمام تصاویر با کیفیت بالایی تو برنامه پینترست موحود هست.

      لایک

  3. سلام

    با تشکر از آموزش های خوبتان
    من یک ویدیو ساختم اما برای انتشار از طریق واتساپ موفق نشدم از طریق اینستا گرم هم تا مرحله nextرفتم ولی ناموفق اعلام کرد حجم ویدیو ساخته شده هم کم بود پنج تا عکس و یک اهنگ لطفا راهنمایی کنید چطوری خروجی راحت بگیرم ممنون
    من با کامپیوتر و برنامه nox کار میکنم و از طریق موبایل نیست .

    لایک

    1. سلام.سپاس از شما.تبریک میگم بهتون،کارتون باید عالی باشه.بعد از تدوین کلیپ،به راحتی در اپلیکشن های مختلف قابل ارسال و اشتراک گذاری هست.
      یه راهی به شما پیشنهاد می کنم.قبل از ارسال در واتس اپ،حجم ویدیوتون رو کم کنید.این کار رو با برنامه ی اسمارت ویدیو کمپرسور انجام بدید.برنامه ی smart video compressor رو از گوگل پلی دانلود کنید.کار باهاش خیلی آسونه.سوالی داشتید در خدمتم.

      لایک

    2. سلام خسته نباشین همکار گرامی عالی بود .
      می خواستم بپرسم اگر بخواهیم کلیپ آموزشی برای ریاضی درست کنیم از برنامه ی اینشات .
      چگونه می توان از علایم استفاده کرد .‌مثل جمع یا علامت بیشتر و…….
      ممنون از راهنمایتون .

      لایک

      1. سلام و سپاس.همچنین خداقوت.
        خیلی راحت.علایم رو از صفحه کلید(کیبورد)گوشی تون انتخاب کنید.به این ترتیب :برید قسمت T(نوشته) اونجا هر علامتی رو که لازم دارید از صفحه کلیدتون پیدا کنید بیارید و تایپ کنید و بعد توصفحه با لمس انگشت بزرگ و کوچیک کنید و هر جا جاشه بزارید.تمام

        لایک

      1. سلام و سپاس از شما.
        بله چشم.
        ببینید یک سری فونت ها رو خود اینشات داره و شما می تونید راحت برید و تو خود برنامه دانلود کنید و خودکار به برنامه تون اضافه میشه.مسیرش هم این هست👈 وارد برنامه که شدید عکس یا ویدئو رو انتخاب کردید برید قسمت T و کلمات و جملات تون رو بنویسید . از منوی بالای که رنگ و فونت و چینش هست،فونت رو انتخاب کنید(Aa) .وارد صفحه فونت ها ک شدید سمت چپ دو تا آیکون دارید یکی حالت چمدون و ساک🤣 و یکی حالت فلش رو به پایین .اون چمدونه فونت های موجود در خود برنامه اینشات هست.میتونید وارد بشید و دانلود رو بزنید و یکی یکی دانلود کنید تا انتها.حالا بریم سراغ اون آیکون فلش رو به پایین .این آیکون برای اضافه کردن فونت هایی هست ک خودتون جداگانه دانلود کردید و میخواید به اینشات اضافه کنید.پس برید اول فونت های مورد نظرتون مانند نستعلیق/ب تیتر و …رو از گوگل سرچ، دانلود و تو گوشی تون ذخیره کنید و بعد بیاین اینحا همین آیکون فلش رو به پایین رو بزنید و وارد دانلودها و فونت های گوشی تون بشید و پوشه ی فونت های دانلود شده رو پیدا کنید باز و اجراشون کنیدو ببینید که فونت ها به برنامه اینشات تون اضافه میشه.امیدوارم متوجه شده باشید.با اهدای احترام🌺

        لایک