۰۴/۰۱/۱۴۰۳
  ۰۴/۰۱/۱۴۰۳

فیلم آموزش نحوه ارسال تکالیف در برنامه شاد ویژه ی دانش آموزان و معلمان

1055 بازدید
ارسال تکلیف در شاد
Rate this post

تکلیف شاد

 🦋به نام آنکه سایبان محبت و رحمت است🦋

ویروس کرونا از اسفند ماه ۹۸ همه را خانه نشین کرد. وزرات آموزش و پرورش با معرفی اپلیکیشن شاد، فضایی اختصاصی برای تحصیل تمامی مقاطع فراهم کرد.اپلیکیشن شاد؛ سامانه‌ی مجازی آموزش و پرورش برای آموزش از راه دور است.

با دانلود یا به روز رسانی کردن برنامه‌ی شاد از بازار یا مرورگر های مختلف،می توانید مدرسه‌ی آنلاین آموزش و پرورش، محتواهای آموزشی متنوع در بخش سرویس‌های اپلیکیشن شاد براساس مقطع تحصیلی و پایه را به صورت دسته بندی شده مشاهده و مورد استفاده قرار دهید.

در اپلیکیشن شاد سه گروه کاربر: مدیران مدارس، معلمان و دانش آموزان بر اساس شماره‌ی همراه ثبت شده در سامانه‌ی سناد (سامانه دانش آموزی snd.medu.irاحراز هویت می‌شوند. و بر اساس نقش خود امکانات دریافت می‌کنند.

مدیران: مدیران مدارس باید اول وارد سامانه‌ی سناد شوند و هویت معلمان و دانش‌آموزان را تایید کنند. اطلاعات معلمان را وارد کنند. در نهایت وارد آخرین ورژن برنامه‌ی شاد شوند و نقش مدیر را انتخاب کنند.

معلمان: با انتخاب نقش معلم و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز به سادگی می‌توانند ارتباط با دانش‌آموزان خود را آغاز کنند.

دانش آموزان: از مدیر مدرسه‌ی خود بخواهند اطلاعات آن ها را در سامانه‌ی سناد ثبت کند. در برنامه‌ی شاد نقش دانش‌آموز را انتخاب کنند. پس از وارد کردن اطلاعات : کد ملی، سریال شناسنامه، سال تولد، ماه تولد و روز تولد، کد امنیتی را وارد کرده و وارد گروه کلاس خود شوند.

سامانه ی شاد در ورژن جدید 2.6.3 امکانات بسیار خوبی دارد.که از جمله این امکانات میتوان به تنظیم و ارسال تکالیف با قابلیت نمره دهی در برنامه شاد اشاره کرد.سایر امکانات در این بخش شامل:

  1. امکان پیوست کردن فایل به تکلیف
  2. درج عنوان و توضیحات
  3. تاریخ پایان تکالیف
  4. مشخص نمودن ساعت پایان ارسال تکالیف
  5. دادن بازخورد به صورت نمره

تکلیف شاددر این پست شما می توانید فیلم آموزش نحوه ارسال تکالیف در برنامه شاد ویژه ی دانش آموزان و معلمان ،که توسط سرکار خانم هاجر طاهری آموزگار پایه چهارم و سرگروه آموزشی ابتدایی اهواز تنظیم و انجام شده است را به راحتی مشاهده،دانلود و مورد استفاده قرار دهید.خانم هاجر طاهری مدرس دوره های تولید محتوای الکترونیکی و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی هستند. ایشان در زمینه ی آموزش معلمان جهت تدریس در فضای مجازی و استفاده از تکنولوژی های روز آموزشی فعال هستند.

جهت ارتباط با ایشان و استفاده از آموزش های کاربردی و موثرشان می توانید در اینستاگرام پیچ پروانه های دبستانی به آدرس parvanehaye.dabestani را دنبال کنید و از آموزش ها نهایت استفاده را ببرید.

فیلم آموزش نحوه ارسال تکالیف در برنامه شاد ویژه ی دانش آموزان و معلمان 1400-1399

تکلیف شاد

دانلوددانلود فیلم آموزش نحوه ارسال تکالیف در برنامه شاد ویژه ی دانش آموزان و معلمان 

دانلود

نحوه طرح سوال در حین تدریس در برنامه شاد همراه با بازخورد

دانلود

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد 


این پست جذاب،آموزش تولید پادکست صوتی با استفاده از اکولایزر به وسیله موبایل و جذابیت در تدریس را از دست ندهید.

در پناه خداوند بزرگ سالم و موفق باشید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ebtedaiha.ir/?p=1668
اشتراک گذاری:
واتساپ
مرضیه ذاکری
لیسانس آموزش ابتدایی،دانشجوی ارشد برنامه ریزی درسی،آموزگار 23 سال سابقه کار،سرگروه آموزشی،مدرس،معلم شاخص و سرآمد استانی دارای جلوه های ویژه معلمی سال 1400،عضو انجمن مطالعات برنامه درسی هرمزگان،عضو کارگروه کیفیت بخشی به آموزش اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس،رابط کاربست فناوری در آموزش،رابط سواد دیجیتال، مشغول خدمت در پست مدیر دبستان پسرانه شهید حسین اکبری زاده ناحیه یک بندرعباس
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد فیلم آموزش نحوه ارسال تکالیف در برنامه شاد ویژه ی دانش آموزان و معلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.